***
…Επόμενη στάση, η περιοχή του Θεάτρου στην Πλατεία Κοτζιά (το θέατρο που είχε επισκεφθεί ως έφηβη η Μαριάννα Καλογεροπούλου, εκεί όπου υπέγραφε το 1944 τις πρώτες της καρτ βιζίτ που τύπωσε, γκρεμίστηκε το 1939). Στο χώρο αυτό ακούστηκαν άριες από τις όπερες «Οι γάμοι του Φίγκαρο», «Ντον Πασκουάλε», «Κάρμεν» και «Ορφέας και Ευρυδίκη» ενώ λίγο μακρύτερα, στο ωραίο κτίριο του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων, στο Θησείο, αποσπάσματα από τον «Ριγκολέτο», τον «Κουρέα της Σεβίλλης», το «Ελιξίριο του έρωτα» και τη «Λακμέ» από την Βασιλική Καράγιαννη.
Τις άριες αυτές είχε διδαχθεί η ατίθαση και κάποτε αυθάδης έφηβη τραγουδίστρια από τη Μαρία Τριβέλλα η οποία την πήρε στην τάξη της (όταν ο «βαρύς» Φιλοκτήτης Οικονομίδης, διευθυντής του Ωδείου Αθηνών, δήλωνε απερίφραστα ότι δεν εντυπωσιάστηκε από την παχουλή μικρούλα με τα χοντρά μυωπικά γυαλιά και την απέκλεισε) αλλά και από τη διάσημη δασκάλα της Ελβίρα ντε Ιντάλγκο που μεσολάβησε για να εισαχθεί το 1939 στο Ωδείο Αθηνών…
«Με μουσικές εξαίσιες, με φωνές», Παύλος Ηλ. Αγιαννίδης, εκδ. Ιωλκός, σελ. 118.
***
Με μουσικές εξαίσιες, με φωνές