Μετεωρίτες

15,00 12,00

978-960-426-884-9

15,00 12,00

Σε απόθεμα

Διαθέσιμο επίσης στους παρακάτω ιστότοπους:

Για πάρα πολλά χρόνια ένα πέπλο μυστηρίου κάλυπτε αυτές τις εξ ουρανού πέτρες – τους Μετεωρίτες. Σήμερα, παρόλο που έχασαν μέρος από το μυστήριο που τους κάλυπτε, εντούτοις παραμένουν για την ανθρωπότητα ως μυστηριώδη αντικείμενα που προκαλούν δέος, φόβο κι εξάπτουν τη φαντασία.

Τι είναι, όμως, οι Μετεωρίτες και από τι αποτελούνται; Είναι θραύσματα αστεροειδών ή και κομητών; Υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης της Γης με κάποιο μεγάλο αστεροειδή, όπως έγινε στο παρελθόν; Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που τους μελετούν οι επιστήμονες; Ή μήπως γιατί μας δίνουν συνεχείς πληροφορίες για τη σύσταση και την εξέλιξη των ουρανίων σωμάτων συμπεριλαμβανομένων και της Γης; Ή ακόμη γιατί ανοίγεται ένα παράθυρο για αισιόδοξα σενάρια που θέλουν την εκμετάλλευση μετάλλων από αστεροειδείς; Είναι οι Μετεωρίτες αποκλειστικά μόνο εχθροί μας ή και φίλοι;

Αυτές και δεκάδες άλλες ερωτήσεις βρίσκουν την απάντησή τους στις σελίδες και στις πολύχρωμες εικόνες του βιβλίου, που απευθύνεται όχι μόνο σε επιστήμονες και συλλέκτες, αλλά και σε κάθε αναγνώστη που θέλει να μάθει για τα «μυστήρια» που τον περιβάλλουν.

Η Ελευθερία Δήμου-Χωνιανάκη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου και τελείωσε τις γυμνασιακές της σπουδές. Είναι πτυχιούχος Γεωλογίας-Ορυκτολογίας του Πανεπιστημίου Βρυξελλών και διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ακολούθως εργάστηκε ως ερευνήτρια σε μεγάλο Γεωλογικό Ινστιτούτο στην Αθήνα (ΙΓΜΕ), απ’ όπου και συνταξιοδοτήθηκε. Παράλληλα με τη συγγραφή πολυάριθμων επιστημονικών συγγραμμάτων και δημοσιεύσεων σε ελληνικά και ξένα περιοδικά, έχει εκδώσει και βιβλία –για μικρούς και μεγάλους– με αντικείμενο την εκλαϊκευμένη Γεωεπιστήμη και όχι μόνο.

Βάρος 200 g