Ο Σύλλογος «Οι φίλοι του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών» διοργανώνει εκδήλωση μνήμης και τιμής για το επιστημονικό, εικαστικό και ποιητικό έργο της αείμνηστης Βούλας Π. Μέγα, την Τρίτη 26 Μαΐου 2026, στις 19:00, στο Αμφιθέατρο Αντώνης Τρίτσης του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αθηναίων (Ακαδημίας 50, Αθήνα).
Για το πνευματικό έργο της Βούλας Π. Μέγα θα μιλήσουν οι Λουΐζα Καραπιδάκη (ιστορικός τέχνης), Διονύσης Τσελέντης (κλασικός φιλόλογος), Σταύρος Τσέτσης (Δρ. ΕΜΠ, Πολεοδόμος). Συντονίζει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ν.Α.Κούκης.